Behoor jij tot de top in contentmarketing in de Benelux? Zend dan nu jouw case in en maak kans op een Grand Prix Content Marketing Award of Bekroning. Inzenden is mogelijk tot en met 29 augustus.

Meld je hier aan. Je kunt cases inzenden van contentproducties die gestart zijn in de periode van 1 januari 2020 – 31 augustus 2022. Dus ook de content die je hebt gemaakt tijdens de coronaperiode dingt mee!

Direct na je online aanmelding ontvang je de bevestiging per e-mail. Je ontvangt later ook een link naar de AwardsTool waar je de cases per Award of Bekroning kunt insturen.

In deze AwardsTool lever je het volgende aan:

AWARDS

Bij de Awards ligt de nadruk in de beoordeling op de totaalaanpak, de mate waarin dit op een heldere manier is verwoord en onderbouwd:

  • Wat was bij deze case het communicatieprobleem en het daaruit voortvloeiende doel en strategie?
  • Wat was de gekozen middelenmix en waarom?
  • Wat is het effect van de gekozen aanpak in cijfers en/of woord?
  • 3 en maximaal 6 key visuals en overige bijlagen toe om je case te onderbouwen

BEKRONINGEN

Per inzending lever je een motivatie aan. Daarin geef je antwoord op de volgende vragen:

  • Wat was het doel van deze case?
  • Waarom is er voor deze uitvoering gekozen? Dus deze creatie of deze distributie
  • Wat was het resultaat
  • 3 en maximaal 6 key visuals en overige bijlagen toe om je case te onderbouwen