22 augustus 2022

Jurylid Grand Prix Content Marketing Marieke Heesakkers: ‘De GPCM is een mooie aanleiding om nieuwe contacten te leggen en bij te praten met oude bekenden’

Marieke Heesakkers SMP is Marketing & Culture Manager bij Berkvens Deursystemen en werd onlangs verkozen tot Beste Brabantse Marketeer. Daarnaast is zij ook Voorzitter Nima regio […]
22 augustus 2022

Jurylid Grand Prix Content Marketing Peter Minkjan: ‘Winnende cases genereren veel positieve aandacht voor merk en bureau’

Peter Minkjan is co-founder van en Chief Product Officer bij Team5PM | The YouTube Agency. Hij is jurylid van de Grand Prix Content Marketing: ‘Vrijwel op […]
22 augustus 2022

Jurylid GPCM Daphne Hoogenboom: Blij met de focus op impactvolle content

Daphne Hoogenboom is head of content marketing KLM en jurylid van de cases die worden ingestuurd voor de GPCM 2022. Ze is benieuwd of covid heeft […]
22 augustus 2022

Jurylid Grand Prix Content Marketing Tanika Buijsen: ‘Ik verwacht meer en meer gepersonaliseerde content’

Tanika Buijsen is Content Team Lead bij digital agency Dept en jurylid bij de aanstaande beoordeling van cases die worden ingezonden voor de Grand Prix Content […]
17 augustus 2022

Fresh Bridge, sponsor van Grand Prix CM: ‘Wij steunen organisaties die het belang inzien van kennisdeling’

Chris Derksen( foto boven), creatief strateeg en partner bij creative agency Fresh Bridge, sponsort dit jaar de Grand Prix Content Marketing. ‘De term content marketing omvat […]
11 augustus 2022

Deadline inzenden GPCM 30 augustus en 5 tips om je daarbij te helpen

Op dinsdag 4 oktober 2022 worden de Grand Prix Content Marketing Awards feestelijk uitgereikt in Postillon in Amsterdam. Inzenden van cases kan nog tot 30 augustus! […]
11 augustus 2022

Robin Wollenberg, jurylid GPCM: Human touch in contentmarketing steeds belangrijker

Robin Wollenberg is de Man van de Zaak. Met Man van de Zaak helpt hij bedrijven hun (digitale) communicatie & marketing strategie te ontwikkelen, te implementeren […]
11 augustus 2022

Juryleden Bram en Freek: ‘Grand Prix is geweldige momentopname van het vak en maakt makers trots’

Bram Koster (Randstad r. op foto) en Freek Jansen (Philips, l. op foto) zijn de oprichters van het Genootschap voor Contentstrategen. Ze zijn dit jaar partner […]
11 augustus 2022

De Grand Prix Content Marketing is terug!

De Grand Prix Content Marketing is na twee jaren vol coronaleed terug, met een nieuwe partner, nieuwe jury en nieuwe categorieën. Samen met Het Genootschap van […]