Jury
Dit is de jury van 2022. Er komen nog nieuwe juryleden bij! Om de diversiteit van de jurysamenstelling te waarborgen is gelet op kenmerken als: bureau versus merk, vrouw of man, jong talent versus senior ervaring, verschillende profielen in de sector van creatie tot strategie, ervaren in jury/nieuw etc. Kortom, een prachtjury die het vak goed vertegenwoordigt, diversiteit in visie is hiermee gegarandeerd en qua schaalgrootte is een onafhankelijk juryproces verzekerd.2022 Jury

Aljo Hartgers
Docent HAN en interim contentstrateeg

Anke van Heerebeek
PR & Communications Specialist, Macaw

Ben Verhagen
Directeur, Goals

Daphne Hoogenboom
Head of Content Marketing, KLM

Elbrich Raessen
Interim teammanager & strategisch adviseur (online) communicatie

Irma Bollen
U-go

Irma Machielse
Docent contentstrategie, branded content & storytelling, HS Leiden

Jerome Kuijken
Managing Partner, Speld

Jonas Vandroemme
Content Strategist, com&co

Katrien Merckx
Relationship & Sales Manager Communication Agencies, Bpost Media

Kim Raven
Zelfstandig communicatieadviseur

Lieneke van den Heuvel
Chief Brand Officer Local Brands, Hearst

Marianne van Barneveld
Owner and Strategic Advisor, Marcommit

Marieke Heesakkers
Marketing & Culture Manager, Berkvens Deursystemen

Martijn Bloksma
Eigenaar, Brand New Journey

Michel Libens
CEO, Propaganda nv/sa

Michel van Kats
Content Marketeer, MVO Nederland

Peter Minkjan
Co-Founder and Chief Product Officer, Team5pm

Robin Wollenberg
Strateeg, Man van de zaak

Sandra Stroeve
Owner, PictureIt

Saskia Divendal
Manager Marketingcommunicatie, Rode Kruis

Suzanne de Bakker
Hogeschoolhoofddocent Behavioural Communication, Hogeschool Utrecht

Tanika Buijsen
Content Team Lead, Dept Agency

Tatjana Raman
Head of Media & Industry Intelligence, Bpost Media

Thijs Jaski
Managing Partner, Yune

Willem Dudok
Co-founder & Creative DirectorCo-founder & Creative Director, Johnny Wonder

Xaviera Ringeling
Content Ninja

Yvonne van Bokhoven
EVP Europe & APAC bij LEWIS Global Communications