De winnaars zijn bekend! Bekijk ze hier.


De winnaars zijn bekend

Gefeliciteerd aan alle winnaars van de Grand Prix Content Marketing.

De Grand Prix Content Marketing is terug, met een nieuwe partner, nieuwe jury en nieuwe categorieën.

De Grand Prix Content Marketing zijn de enige en echte awards voor de beste cases op het gebied van content marketing.

Ook dit jaar was er weer een inspirerende en feestelijke uitreiking van de awards op dinsdag 4 oktober.

Bekijk alle winnaars in de winnaarsspecial van MarketingTribune hier

Genootschap van Contentstrategen

De Grand Prix Content Marketing wordt georganiseerd door MarketingTribune en Het Genootschap van Contentstrategen. Het Genootschap van Contentstrategen is waar contentstrategen onderling kennis en ervaringen uitwisselen. Dat gebeurt tijdens maandelijkse bijeenkomsten en in de LinkedIn groep.

Categorieën

De Grand Prix Content Marketing zijn opgedeeld in Awards en Bekroningen.


Awards Awards worden uitgereikt aan de beste contentstrategieën. Dat wil zeggen: het structureel inzetten van content om bepaalde communicatie-, marketing- of salesdoelstellingen te halen. We maken onderscheid tussen B2C, B2B, B2E, Non-profit en Campagnes.

Bekroningen De Bekroningen zijn beloningen voor specifieke categorieën binnen contentmarketing, waarbij primair op de uitvoering wordt gelet. Uiteraard moet wel zijn onderbouwd waarom keuzes in creatie of distributie zijn gemaakt. Bij de bekroningen onderscheiden we 2 hoofdcategorieën: Creatie en Distributie.
Binnen elke hoofdcategorie zijn secties benoemd waarin Bekroningen toegekend (kunnen) worden.

Laatste nieuws

22 augustus 2022

Jurylid Grand Prix Content Marketing Marieke Heesakkers: ‘De GPCM is een mooie aanleiding om nieuwe contacten te leggen en bij te praten met oude bekenden’

Marieke Heesakkers SMP is Marketing & Culture Manager bij Berkvens Deursystemen en werd onlangs verkozen tot Beste Brabantse Marketeer. Daarnaast is zij ook Voorzitter Nima regio […]
22 augustus 2022

Jurylid Grand Prix Content Marketing Peter Minkjan: ‘Winnende cases genereren veel positieve aandacht voor merk en bureau’

Peter Minkjan is co-founder van en Chief Product Officer bij Team5PM | The YouTube Agency. Hij is jurylid van de Grand Prix Content Marketing: ‘Vrijwel op […]
22 augustus 2022

Jurylid GPCM Daphne Hoogenboom: Blij met de focus op impactvolle content

Daphne Hoogenboom is head of content marketing KLM en jurylid van de cases die worden ingestuurd voor de GPCM 2022. Ze is benieuwd of covid heeft […]