De Awards


Awards zijn een beloning voor een totale, bredere, doorgaans kanaal overschrijdende contentmarketing strategie.
Hierbij is doorgaans sprake van een continue en substantiële aanpak.

Hierbij maken we onderscheid in vier hoofdstromen (de domeinen): B-to-B, B-to-C, Not for Profit en Content Campagne
Er zijn drie awards te vergeven per domein: goud, zilver en brons.

Bij het toekennen van nominaties/Awards kijkt de jury vooral naar drie basis communicatie-aspecten:
het doel van de case (wat is de communicatie-opgave, wat wil men ermee bereiken?)
het hoe van de case (de gekozen strategie en ingezette middelen) en
het bereikte resultaat (dit resultaat moet onderbouwd zijn)
AWARD B-to-B
In deze categorie zoeken we naar de zakelijk dienstverlener met de meest doordachte, effectieve en succesvolle content marketing strategie.
AWARD B-to-C
In deze categorie zoeken we naar de meest doordachte, effectieve en succesvolle content marketing strategie van ondernemingen of instellingen waarbij de consument de klant is.
AWARD 'NOT FOR PROFIT'
In deze categorie belonen we de Not for Profit instellingen die op de meest doordachte, effectieve en succesvolle wijze content marketing inzetten voor het bereiken van binding met de te bereiken doelgroepen.
AWARD CONTENT CAMPAGNE
Contentmarketing is in essentie een ‘lange termijn’ aanpak. Tegelijkertijd zien we ook vaak campagnes van kortere duur en met een specifiek doel, die onderdeel van die ‘lange termijn’-aanpak zijn. Daarvoor is in 2018 deze nieuwe award-categorie in het leven geroepen.
Bestel je kaarten