De Awards
Awards worden uitgereikt aan de beste contentstrategieën. Dat wil zeggen: het structureel inzetten van content om bepaalde communicatie-, marketing- of salesdoelstellingen te halen. We maken onderscheid tussen B2C, B2B, B2E, Non-profit en Campagnes. Nieuw dit jaar is de Jongeren Award. Wie wist het beste met contentmarketing een jonge doelgroep te bereiken?
B2B
Wie behaalde indrukwekkende resultaten met een lange-termijn contentmarketingstrategie voor een Business-to-Business-doelgroep? Daarnaar zijn we op zoek in de categorie B2B.
B2C
In de categorie B2C zoeken we naar de meest doordachte, effectieve en succesvolle lange-termijn contentmarketingstrategie gericht op een consumentenpubliek.
B2E
Content wordt ook ingezet om (huidige en toekomstige) medewerkers te bereiken. In deze categorie zoeken we organisaties die uitblinken in een contentstrategie voor een Business-to-Employee doelgroep.
Non-Profit
In deze categorie belonen we de Non-Profit instellingen of Overheidsorganisaties die op de meest doordachte, effectieve en succesvolle wijze contentmarketing inzetten voor het op langere termijn bereiken, binden of activeren van hun publiek.
Jongeren
Nieuw dit jaar: wie wist het beste met contentmarketing een jonge doelgroep te bereiken – of het nu gaat om millennials, of Gen Z? Welke keuzes zijn gemaakt en welke doelstellingen zijn daarmee gerealiseerd?
Campagne
Natuurlijk vereist contentmarketing in de basis een lange-termijn aanpak. Maar daarbinnen kunnen campagnes een hele belangrijke rol spelen, bijvoorbeeld als aanjager of versneller. In deze categorie belonen we de beste contentmarketingcampagne(s).