22 mei 2020

G-MOJI | Content Campagne Award – Zilver

Awards zijn een beloning voor een totale bredere, doorgaans kanaal overschrijdende contentmarketingstrategie. Hierbij is sprake van een continue en substantiële aanpak gericht op de lange termijn. […]
22 mei 2020

ONTSPOORD – DE 1E WHATSAPPTHRILLER VAN NEDERLAND | Content Campagne Award – Goud

Awards zijn een beloning voor een totale bredere, doorgaans kanaal overschrijdende contentmarketingstrategie. Hierbij is sprake van een continue en substantiële aanpak gericht op de lange termijn. […]
22 mei 2020

MENSEN VAN DE HSL | B2E Award – Brons

Awards zijn een beloning voor een totale bredere, doorgaans kanaal overschrijdende contentmarketingstrategie. Hierbij is sprake van een continue en substantiële aanpak gericht op de lange termijn. […]
22 mei 2020

JAMIE STIJGT BOVEN ZICHZELF UIT | B2E Award – Zilver

Awards zijn een beloning voor een totale bredere, doorgaans kanaal overschrijdende contentmarketingstrategie. Hierbij is sprake van een continue en substantiële aanpak gericht op de lange termijn. […]
22 mei 2020

WAT DRIJFT JOU? | B2E Award – Goud

Awards zijn een beloning voor een totale bredere, doorgaans kanaal overschrijdende contentmarketingstrategie. Hierbij is sprake van een continue en substantiële aanpak gericht op de lange termijn. […]
22 mei 2020

KLM | Merk van het Jaar

KLM is altijd al een pionier geweest in vernieuwende marketing én dat ook gebleven. Met eigen media zoals het Inflight magazine Holland Herald dat nog steeds […]
22 mei 2020

G-MOJI | Low Budget – Winnaar

OPDRACHTGEVER: GARAGE2020 AMSTERDAM BUREAU: PUBLIC CINEMA EN CYCLE MEDIA JURYRAPPORT: Echt vanuit een contentmarketinggedachte opgezet. Belangrijk doel en sensitief onderwerp. Goede inzet van beperkte middelen. Groots uitgevoerd, met sterke […]
22 mei 2020

DE VERMOGENSMONITOR 2018 | Fotografie – Winnaar

OPDRACHTGEVER: ABN AMRO MEESPIERSON BUREAU: ZANDBEEK JURYRAPPORT: Prachtig gemaakt. Creatieve reeks die aanspreekt zonder mensen in beeld te brengen. Fotografie is bijzonder middelpunt van het magazine. Doorvertaald in de […]
22 mei 2020

HOLLAND HERALD | Cover – Winnaar

OPDRACHTGEVER: KLM BUREAU: HEARST CREATE JURYRAPPORT: Cover heeft de allure die past bij een mooi internationaal merk. Een nieuwe dimensie in print door de tactiele beleving. Prikkelend, creatief tot […]
Zend je case in