9 juli 2020

Ramona Chang (jury GPCM): ‘Ik wil zonder het formulier te lezen de case snappen’

Ramona Chang (ABN Amro MeesPierson) is juryvoorzitter van de Grand Prix Content Marketing-categorie Awards B2B. Wat is volgens haar het geheim van een goede inzending en […]
24 juni 2020

Grand Prix Content Marketing 2020 maakt jury bekend

De juryvoorzitters van de Grand Prix Content Marketing Awards 2020 zijn bekend. Ook presenteert de vakprijs een nieuwe categorie genaamd Native. De 8 juryvoorzitters per categorie […]
29 mei 2020

Grand Prix Content Marketing: inschrijvingen geopend

De inschrijvingen voor de Grand Prix Content Marketing Awards 2020 zijn geopend. Inzenden is mogelijk tot dinsdag 8 september. Op dinsdag 24 november worden de Grand […]
22 mei 2020

#DOESLIEF | B2C Award – Zilver

Awards zijn een beloning voor een totale bredere, doorgaans kanaal overschrijdende contentmarketingstrategie. Hierbij is sprake van een continue en substantiële aanpak gericht op de lange termijn. […]
22 mei 2020

#MYFIRSTBLOOD | B2C Award – Goud

Awards zijn een beloning voor een totale bredere, doorgaans kanaal overschrijdende contentmarketingstrategie. Hierbij is sprake van een continue en substantiële aanpak gericht op de lange termijn. […]
22 mei 2020

THE MERIDIAN | B2B Award – Brons

Awards zijn een beloning voor een totale bredere, doorgaans kanaal overschrijdende contentmarketingstrategie. Hierbij is sprake van een continue en substantiële aanpak gericht op de lange termijn. […]
22 mei 2020

MARVIN JACOBS | Content marketeer van het Jaar

Marvin Jacobs is creative director bij audio agency Airborne. Zijn passie voor aansprekende content begon in 1996, gekoppeld aan een nieuwsgierige mindset om buiten de hokjes […]
22 mei 2020

#DOESLIEF | Not for Profit – Brons

Awards zijn een beloning voor een totale bredere, doorgaans kanaal overschrijdende contentmarketingstrategie. Hierbij is sprake van een continue en substantiële aanpak gericht op de lange termijn. […]
22 mei 2020

#MYFIRSTBLOOD | Not for Profit – Zilver

Awards zijn een beloning voor een totale bredere, doorgaans kanaal overschrijdende contentmarketingstrategie. Hierbij is sprake van een continue en substantiële aanpak gericht op de lange termijn. […]
Houd me op de hoogte