Over de Grand Prix Content Marketing


De Grand Prix Content Marketing zijn beloningen voor de beste contentmarketing cases en de beste contentproducties in Nederland en België. De Grand Prix bestaat uit Awards voor de meest succesvolle strategieën en uit Bekroningen voor uitblinkende producties in specifieke categorieën.

AWARDS
De Awards zijn een beloning voor organisaties die content structureel inzetten om bepaalde communicatie-, marketing- of salesdoelstellingen te realiseren. De beste strategieën belonen we met een gouden, zilveren en bronzen award. Daarbij maken we onderscheid tussen de domeinen B-to-C en B-to-B. We onderscheiden hierbij 'Not for Profit' als een apart domein. De uitgangspunten voor de Awards zijn zeer overzichtelijk: de communicatiedoelstelling, de gekozen middelen en het effect ervan.

Bekijk de verschillende Awards

BEKRONINGEN
Bekroningen zijn er op specifieke terreinen. Hier onderscheiden we onder meer contentproducties in de categorieën creatie, distributie en partnerships.
De uitgangspunten voor de bekroningen liggen vooral op de kwaliteit van de content en de toepassing ervan in het gekozen kanaal.

Bekijk de verschillende Bekroningen

Kans maken op een award of bekroning? Volg de richtlijnen en vergroot je kans!


Direct je case inzenden?

Zend je case in