Over de Grand Prix Content Marketing

De Grand Prix Content Marketing zijn beloningen voor de beste content marketing-cases en de beste content producties in Nederland en België. De Grand Prix bestaat uit Awards voor de meest succesvolle strategieën en uit Deelbekroningen voor uitblinkende producties in specifieke deelgebieden. Je kunt tot en met vrijdag 15 september 12.00 uur je case inzenden.

AWARDS
De Awards zijn een beloning voor organisaties die content structureel inzetten om bepaalde communicatie-, marketing- of sales doelstellingen te realiseren. De beste strategieën belonen we met een gouden, zilveren en bronzen award. Daarbij maken we onderscheid tussen de domeinen B-to-C, B-to-B en B-to-E. Voor het eerst onderscheiden we dit jaar 'Not for Profit' als een apart domein. De uitgangspunten voor de Awards zijn zeer overzichtelijk: de communicatie doelstelling, de gekozen middelen en het effect ervan.

Bekijk de verschillende Awards

DEELBEKRONINGEN
Deelbekroningen zijn er op specifieke terreinen. Hier onderscheiden we onder meer content producties op het gebied van videomarketing, online en print. De uitgangspunten voor de deelbekroningen liggen vooral op de kwaliteit van de content en de toepassing ervan in het gekozen kanaal.

Bekijk de verschillende Deelbekroningen

Kans maken op een award of deelbekroningen? Volg de richtlijnen en vergroot je kans!
Bestel je kaarten