22 mei 2020

HEMA & HET LICHAAM VAN COPPENS | Distributiestrategie – Winnaar

OPDRACHTGEVER: HEMA BUREAU: DPG MEDIA JURYRAPPORT: Deze case sprong eruit. Verrassend. Een creatief format wat op het vlak van distributie breed wordt aangepakt: POS, flyers, paid en owned, maar […]
22 mei 2020

INTERNET OF THINGS | Distributiestrategie – Winnaar

OPDRACHTGEVER: VODAFONE BUREAU: LVB JURYRAPPORT: Complimenten namens de jury! Een oersolide funnel, die resultaat levert in de vorm van leads. De strategie maakte het mogelijk om op basis van […]
22 mei 2020

RANDOM ACTS OF ADVENTURE | Inzet Social – Winnaar

OPDRACHTGEVER: A.S. ADVENTURE BUREAU: HEADOFFICE JURYRAPPORT: Een sterk merk dat een intensieve relatie met zijn doelgroep heeft, blijkt in deze case goed in staat te zijn om succesvolle groei […]
22 mei 2020

BUBBELTJESPAK: EEN (AAN)PAK WAARVAN JE IN JE NOPJES RAAKT | Inzet Social – Winnaar

OPDRACHTGEVER: CENTRAAL BEHEER BUREAU: CROWDMEDIA JURYRAPPORT: Deze case laat zien dat je op social wordt beloond voor goede creatie. Op een leuke manier en met een relatief laag budget […]
22 mei 2020

ZORG VOOR ELKAAR | Inzet PR – Winnaar

OPDRACHTGEVER: VGZ BUREAU: VGZ EN FILMDOK JURYRAPPORT: Samenwerken is complex als er veel partners betrokken zijn. Deze case bewijst dat dat kan. Een excellente samenwerking met zorgpartners (bestaande […]
22 mei 2020

HELDENVOORDEKLAS.NU | Partnership – Winnaar

OPDRACHTGEVER: ARBEIDSMARKTPLATFORM PO EN VOION BUREAU: DEARDAN & FRIENDS JURYRAPPORT: Deze case toont de kracht van samenwerking op vele fronten. Niet één maar twee, samenwerkende, opdrachtgevers, contentontwikkeling in samenwerking […]
22 mei 2020

KNB – NOTARIS.NL | Inzet Social – Winnaar

OPDRACHTGEVER: KONINKLIJKE NOTARIËLE BEROEPSORGANISATIE BUREAU: THE POST JURYRAPPORT: Deze case bewijst dat social ook perfect inzetbaar is voor een doelgroep en onderwerp die/dat je niet snel op social verwacht: […]
22 mei 2020

GET SMOOOTH MET SMOOOTH DOGG | Inzet PR – Winnaar

OPDRACHTGEVER: KLARNA BUREAU: MARCOMMIT JURYRAPPORT: Coool! Deze case laat zien dat je PR-impact met goede content sterk kunt verlengen. Voor Klarna werd snel naamsbekendheid opgebouwd en via een slimme […]
22 mei 2020

LVB | Bureau van het Jaar

LVB is sinds jaar en dag voortrekker van het vakgebied en gaat daarbij regelmatig voor bij aan eigen belang op de korte termijn. In de eerste […]
Houd me op de hoogte