OPDRACHTGEVER: KPN BUREAU: ENDEMOLSHINE NEDERLAND PRODUCTIES BV JURYRAPPORT: Een elegante aanpak. Realiseer een fantastisch bereik bij een lastige doelgroep. Een frisse inzet van influencers: opbouwen vanuit community met steeds […]
OPDRACHTGEVER: HOYA LENS BELGIUM BUREAU: PROPAGANDA JURYRAPPORT: Strategie gaat over keuzes, en die is in deze case duidelijk gemaakt. Het opticien- en retailkanaal inzetten werkt activerend en de keus […]
OPDRACHTGEVER: HEMA BUREAU: DPG MEDIA JURYRAPPORT: Deze case sprong eruit. Verrassend. Een creatief format wat op het vlak van distributie breed wordt aangepakt: POS, flyers, paid en owned, maar […]
OPDRACHTGEVER: VODAFONE BUREAU: LVB JURYRAPPORT: Complimenten namens de jury! Een oersolide funnel, die resultaat levert in de vorm van leads. De strategie maakte het mogelijk om op basis van […]
OPDRACHTGEVER: VGZ BUREAU: VGZ EN FILMDOK JURYRAPPORT: Samenwerken is complex als er veel partners betrokken zijn. Deze case bewijst dat dat kan. Een excellente samenwerking met zorgpartners (bestaande […]
OPDRACHTGEVER: KLARNA BUREAU: MARCOMMIT JURYRAPPORT: Coool! Deze case laat zien dat je PR-impact met goede content sterk kunt verlengen. Voor Klarna werd snel naamsbekendheid opgebouwd en via een slimme […]
OPDRACHTGEVER: ARBEIDSMARKTPLATFORM PO EN VOION BUREAU: DEARDAN & FRIENDS JURYRAPPORT: Deze case toont de kracht van samenwerking op vele fronten. Niet één maar twee, samenwerkende, opdrachtgevers, contentontwikkeling in samenwerking […]
OPDRACHTGEVER: KONINKLIJKE NOTARIËLE BEROEPSORGANISATIE BUREAU: THE POST JURYRAPPORT: Deze case bewijst dat social ook perfect inzetbaar is voor een doelgroep en onderwerp die/dat je niet snel op social verwacht: […]