OPDRACHTGEVER: RIJKSMUSEUM BUREAU: N=CONTENT JURYRAPPORT: Kwalitatief mooi gemaakt. Sluit goed aan bij de doelgroep. Contentreeks waar het publiek echt inbreng kon uitoefenen, elke aflevering beter. Ook een format dat […]
OPDRACHTGEVER: ZIGGO ZAKELIJK BUREAU: LVB JURYRAPPORT: Goed vanuit strategie ontwikkeld, show don’t tell. Prachtige reeks mini-docu’s die steeds beter wordt, met beduidend effect in de contentstrategie. Wij zoeken inspirerende […]
OPDRACHTGEVER: ENDEMOLSHINE O.V.V. KPN BUREAU: ENDEMOLSHINE JURYRAPPORT: Laat zien dat de aanhouder wint. Krachtig format, met scherpe keuzes, dat door de jaren heen is uitgebouwd en een duidelijk publiek […]
OPDRACHTGEVER: A.S. ADVENTURE BUREAU: HEADOFFICE JURYRAPPORT: Een sterk merk dat een intensieve relatie met zijn doelgroep heeft, blijkt in deze case goed in staat te zijn om succesvolle groei […]
OPDRACHTGEVER: CENTRAAL BEHEER BUREAU: CROWDMEDIA JURYRAPPORT: Deze case laat zien dat je op social wordt beloond voor goede creatie. Op een leuke manier en met een relatief laag budget […]
OPDRACHTGEVER: HARTSTICHTING & PHILIPS BUREAU: WE ARE BLOSSOM JURYRAPPORT: Conversie via en voor het hart van de doelgroep. Nationale impact door de bestaande kracht van lokale buurtgroepen in te […]
OPDRACHTGEVER: VAN DEN ASSEM SCHOENEN BUREAU: LVB JURYRAPPORT: Met de formats Trendjournaal en Schoenenspreekuur werd de investering van deze retailer in contentcreatie en -distributie, omgezet in de vijfvoudige waarde […]
OPDRACHTGEVER: TOPICUS BUREAU: LVB JURYRAPPORT: Een dergelijke aanpak om de bekendheid van een ijzersterk bedrijf bij IT-beslissers te vergroten en te converteren naar hoogwaardige leads. Een solide case waar […]
OPDRACHTGEVER: MARS BUREAU: WE ARE BLOSSOM JURYRAPPORT: Met de krachtige insight ‘Snickers, you’re not you when you’re hungry’ central is een krachtig concept ontwikkeld waar creatie en distributie elkaar […]