22 mei 2020

RANDOM ACTS OF ADVENTURE | Inzet Social – Winnaar

OPDRACHTGEVER: A.S. ADVENTURE BUREAU: HEADOFFICE JURYRAPPORT: Een sterk merk dat een intensieve relatie met zijn doelgroep heeft, blijkt in deze case goed in staat te zijn om succesvolle groei […]
22 mei 2020

BUBBELTJESPAK: EEN (AAN)PAK WAARVAN JE IN JE NOPJES RAAKT | Inzet Social – Winnaar

OPDRACHTGEVER: CENTRAAL BEHEER BUREAU: CROWDMEDIA JURYRAPPORT: Deze case laat zien dat je op social wordt beloond voor goede creatie. Op een leuke manier en met een relatief laag budget […]
22 mei 2020

EEN AED VOOR JOUW BUURT | Gerealiseerde conversie – Winnaar

OPDRACHTGEVER: HARTSTICHTING & PHILIPS BUREAU: WE ARE BLOSSOM JURYRAPPORT: Conversie via en voor het hart van de doelgroep. Nationale impact door de bestaande kracht van lokale buurtgroepen in te […]
22 mei 2020

VAN DEN ASSEM CONTENTSTRATEGIE | Gerealiseerde conversie – Winnaar

OPDRACHTGEVER: VAN DEN ASSEM SCHOENEN BUREAU: LVB JURYRAPPORT: Met de formats Trendjournaal en Schoenenspreekuur werd de investering van deze retailer in contentcreatie en -distributie, omgezet in de vijfvoudige waarde […]
22 mei 2020

BRACE FOR IMPACT | Gerealiseerde conversie – Winnaar

OPDRACHTGEVER: TOPICUS BUREAU: LVB JURYRAPPORT: Een dergelijke aanpak om de bekendheid van een ijzersterk bedrijf bij IT-beslissers te vergroten en te converteren naar hoogwaardige leads. Een solide case waar […]
22 mei 2020

SNICKERS HUNGER | Inzet influencers – Winnaar

OPDRACHTGEVER: MARS BUREAU: WE ARE BLOSSOM JURYRAPPORT: Met de krachtige insight ‘Snickers, you’re not you when you’re hungry’ central is een krachtig concept ontwikkeld waar creatie en distributie elkaar […]
22 mei 2020

LEGENDS OF GAMING | Inzet influencers – Winnaar

OPDRACHTGEVER: KPN BUREAU: ENDEMOLSHINE NEDERLAND PRODUCTIES BV JURYRAPPORT: Een elegante aanpak. Realiseer een fantastisch bereik bij een lastige doelgroep. Een frisse inzet van influencers: opbouwen vanuit community met steeds […]
22 mei 2020

SEE EYE CARE CONTENT | Distributiestrategie – Winnaar

OPDRACHTGEVER: HOYA LENS BELGIUM BUREAU: PROPAGANDA JURYRAPPORT: Strategie gaat over keuzes, en die is in deze case duidelijk gemaakt. Het opticien- en retailkanaal inzetten werkt activerend en de keus […]
22 mei 2020

HEMA & HET LICHAAM VAN COPPENS | Distributiestrategie – Winnaar

OPDRACHTGEVER: HEMA BUREAU: DPG MEDIA JURYRAPPORT: Deze case sprong eruit. Verrassend. Een creatief format wat op het vlak van distributie breed wordt aangepakt: POS, flyers, paid en owned, maar […]
Zend je case in