22 mei 2020

LOST IN TRANSACTION| Video – Serie – Winnaar

OPDRACHTGEVER: ABN AMRO BUREAU: N=CONTENT JURYRAPPORT: Eindelijk nuttige influencers ingezet. Goed omdat het een challenge aspect toevoegt dat er bij influencers weinig is. Kwalitatief mooi gemaakt. Blijft boeien en […]
22 mei 2020

THE MERIDIAN | Visualisatie – Winnaar

OPDRACHTGEVER: GEODAN BUREAU: ZANDBEEK JURYRAPPORT: Voor B2B-sector een mooie manier waar data met real time visualisatie bij elkaar komen. Ziet er fantastisch uit! Wij zoeken inspirerende contentmarketing cases die […]
22 mei 2020

THE MERIDIAN | Datadriven executie – Winnaar

OPDRACHTGEVER: GEODAN BUREAU: ZANDBEEK JURYRAPPORT: In één woord: ramstrak. De jury vond deze case unaniem zeer degelijk opgebouwd. Data-driven, opgezet vanuit persona’s en over alle kanalen heen uitgerold. Het […]
22 mei 2020

RANDOM ACTS OF ADVENTURE | Inzet Social – Winnaar

OPDRACHTGEVER: A.S. ADVENTURE BUREAU: HEADOFFICE JURYRAPPORT: Een sterk merk dat een intensieve relatie met zijn doelgroep heeft, blijkt in deze case goed in staat te zijn om succesvolle groei […]
22 mei 2020

BUBBELTJESPAK: EEN (AAN)PAK WAARVAN JE IN JE NOPJES RAAKT | Inzet Social – Winnaar

OPDRACHTGEVER: CENTRAAL BEHEER BUREAU: CROWDMEDIA JURYRAPPORT: Deze case laat zien dat je op social wordt beloond voor goede creatie. Op een leuke manier en met een relatief laag budget […]
22 mei 2020

EEN AED VOOR JOUW BUURT | Gerealiseerde conversie – Winnaar

OPDRACHTGEVER: HARTSTICHTING & PHILIPS BUREAU: WE ARE BLOSSOM JURYRAPPORT: Conversie via en voor het hart van de doelgroep. Nationale impact door de bestaande kracht van lokale buurtgroepen in te […]
22 mei 2020

VAN DEN ASSEM CONTENTSTRATEGIE | Gerealiseerde conversie – Winnaar

OPDRACHTGEVER: VAN DEN ASSEM SCHOENEN BUREAU: LVB JURYRAPPORT: Met de formats Trendjournaal en Schoenenspreekuur werd de investering van deze retailer in contentcreatie en -distributie, omgezet in de vijfvoudige waarde […]
22 mei 2020

BRACE FOR IMPACT | Gerealiseerde conversie – Winnaar

OPDRACHTGEVER: TOPICUS BUREAU: LVB JURYRAPPORT: Een dergelijke aanpak om de bekendheid van een ijzersterk bedrijf bij IT-beslissers te vergroten en te converteren naar hoogwaardige leads. Een solide case waar […]
22 mei 2020

SNICKERS HUNGER | Inzet influencers – Winnaar

OPDRACHTGEVER: MARS BUREAU: WE ARE BLOSSOM JURYRAPPORT: Met de krachtige insight ‘Snickers, you’re not you when you’re hungry’ central is een krachtig concept ontwikkeld waar creatie en distributie elkaar […]
Houd me op de hoogte