22 mei 2020

LOST IN TRANSACTION| Video – Serie – Winnaar

OPDRACHTGEVER: ABN AMRO BUREAU: N=CONTENT JURYRAPPORT: Eindelijk nuttige influencers ingezet. Goed omdat het een challenge aspect toevoegt dat er bij influencers weinig is. Kwalitatief mooi gemaakt. Blijft boeien en […]
22 mei 2020

THE MERIDIAN | Visualisatie – Winnaar

OPDRACHTGEVER: GEODAN BUREAU: ZANDBEEK JURYRAPPORT: Voor B2B-sector een mooie manier waar data met real time visualisatie bij elkaar komen. Ziet er fantastisch uit! Wij zoeken inspirerende contentmarketing cases die […]
22 mei 2020

THE MERIDIAN | Datadriven executie – Winnaar

OPDRACHTGEVER: GEODAN BUREAU: ZANDBEEK JURYRAPPORT: In één woord: ramstrak. De jury vond deze case unaniem zeer degelijk opgebouwd. Data-driven, opgezet vanuit persona’s en over alle kanalen heen uitgerold. Het […]
22 mei 2020

SNICKERS HUNGER | Inzet influencers – Winnaar

OPDRACHTGEVER: MARS BUREAU: WE ARE BLOSSOM JURYRAPPORT: Met de krachtige insight ‘Snickers, you’re not you when you’re hungry’ central is een krachtig concept ontwikkeld waar creatie en distributie elkaar […]
22 mei 2020

LEGENDS OF GAMING | Inzet influencers – Winnaar

OPDRACHTGEVER: KPN BUREAU: ENDEMOLSHINE NEDERLAND PRODUCTIES BV JURYRAPPORT: Een elegante aanpak. Realiseer een fantastisch bereik bij een lastige doelgroep. Een frisse inzet van influencers: opbouwen vanuit community met steeds […]
22 mei 2020

SEE EYE CARE CONTENT | Distributiestrategie – Winnaar

OPDRACHTGEVER: HOYA LENS BELGIUM BUREAU: PROPAGANDA JURYRAPPORT: Strategie gaat over keuzes, en die is in deze case duidelijk gemaakt. Het opticien- en retailkanaal inzetten werkt activerend en de keus […]
22 mei 2020

HEMA & HET LICHAAM VAN COPPENS | Distributiestrategie – Winnaar

OPDRACHTGEVER: HEMA BUREAU: DPG MEDIA JURYRAPPORT: Deze case sprong eruit. Verrassend. Een creatief format wat op het vlak van distributie breed wordt aangepakt: POS, flyers, paid en owned, maar […]
22 mei 2020

INTERNET OF THINGS | Distributiestrategie – Winnaar

OPDRACHTGEVER: VODAFONE BUREAU: LVB JURYRAPPORT: Complimenten namens de jury! Een oersolide funnel, die resultaat levert in de vorm van leads. De strategie maakte het mogelijk om op basis van […]
22 mei 2020

EEN AED VOOR JOUW BUURT | Gerealiseerde conversie – Winnaar

OPDRACHTGEVER: HARTSTICHTING & PHILIPS BUREAU: WE ARE BLOSSOM JURYRAPPORT: Conversie via en voor het hart van de doelgroep. Nationale impact door de bestaande kracht van lokale buurtgroepen in te […]
Houd me op de hoogte