OPDRACHTGEVER: KPN BUREAU: N=CONTENT JURYRAPPORT: Knappe creatieve uitvoering binnen kaders die beperkt lijken. Onderscheidend ten opzichte van andere content van KPN. Goed afgestemd op doelgroep en kwalitatief hoogwaardig. Zintuigprikkelend. […]
OPDRACHTGEVER: TOPICUS BUREAU: LVB JURYRAPPORT: Begrijpt het publiek goed en scoort met content die echt relevant is voor het publiek. Inhoudelijk sterk en op maat. Dit werkt. Gestart vanuit […]
OPDRACHTGEVER: KLM BUREAU: HEARST CREATE JURYRAPPORT: Cover heeft de allure die past bij een mooi internationaal merk. Een nieuwe dimensie in print door de tactiele beleving. Prikkelend, creatief tot […]
OPDRACHTGEVER: ABN AMRO MEESPIERSON BUREAU: ZANDBEEK JURYRAPPORT: Prachtig gemaakt. Creatieve reeks die aanspreekt zonder mensen in beeld te brengen. Fotografie is bijzonder middelpunt van het magazine. Doorvertaald in de […]
OPDRACHTGEVER: GARAGE2020 AMSTERDAM BUREAU: PUBLIC CINEMA EN CYCLE MEDIA JURYRAPPORT: Echt vanuit een contentmarketinggedachte opgezet. Belangrijk doel en sensitief onderwerp. Goede inzet van beperkte middelen. Groots uitgevoerd, met sterke […]
OPDRACHTGEVER: A.S. ADVENTURE BUREAU: HEADOFFICE JURYRAPPORT: Met liefde gemaakt. User generated content mooi geïntegreerd als sterk onderscheidend element en passend in de contentmarketinggedachte van authenticiteit. Indrukwekkende link tussen digital […]
OPDRACHTGEVER: BPOST BUREAU: CYPRESS JURYRAPPORT: De liefde en commitment voor magazines straalt hier vanaf. Dit is een Art Directionhero die op alle vlakken sterk is. Print wordt met deze […]
OPDRACHTGEVER: PENSIOENFONDS ZORG EN WELZIJN BUREAU: ZB COMMUNICATIE & CONTENT JURYRAPPORT: Strategie en data insights duidelijk doorvertaald naar concept. Luchtig gebracht, passend bij het publiek. Mooi voorbeeld van hoe […]
OPDRACHTGEVER: KPN BUREAU: DAG EN NACHT MEDIA, ADFACTOR EN MINDSHARE JURYRAPPORT: Diversiteit aan onderwerpen, goede host, levendige podcast. Topmakers en -gasten. Passend bij het merk. Goede resultaten die voor […]