OPDRACHTGEVER: KLM BUREAU: HEARST CREATE JURYRAPPORT: Cover heeft de allure die past bij een mooi internationaal merk. Een nieuwe dimensie in print door de tactiele beleving. Prikkelend, creatief tot […]
OPDRACHTGEVER: TOPICUS BUREAU: LVB JURYRAPPORT: Begrijpt het publiek goed en scoort met content die echt relevant is voor het publiek. Inhoudelijk sterk en op maat. Dit werkt. Gestart vanuit […]
OPDRACHTGEVER: KPN BUREAU: N=CONTENT JURYRAPPORT: Knappe creatieve uitvoering binnen kaders die beperkt lijken. Onderscheidend ten opzichte van andere content van KPN. Goed afgestemd op doelgroep en kwalitatief hoogwaardig. Zintuigprikkelend. […]
OPDRACHTGEVER: POSTNL BUREAU: LVB JURYRAPPORT: Strategisch goed rond verhaal. Onderscheidend door goede integratie van de zakelijke communicatie binnen het overall Post NL-merk, waarbij een corporate boodschap niet voelt als […]
OPDRACHTGEVER: A.S. ADVENTURE BUREAU: HEADOFFICE JURYRAPPORT: Sublieme combinatie van digital en print. Kwalitatief zeer hoogwaardig uitgevoerd. Getuigt van lef om user generated content zo in te zetten. Is onderscheidend. […]
OPDRACHTGEVER: RIJKSMUSEUM BUREAU: RIJKSMUSEUM JURYRAPPORT: Als Rembrandt een podcast kon maken, zou hij het op deze manier doen. Interessante onderwerpen, continu verbeterd, goed geproduceerd. Getuigt van lef aan klantzijde […]
OPDRACHTGEVER: KPN BUREAU: DAG EN NACHT MEDIA, ADFACTOR EN MINDSHARE JURYRAPPORT: Diversiteit aan onderwerpen, goede host, levendige podcast. Topmakers en -gasten. Passend bij het merk. Goede resultaten die voor […]
OPDRACHTGEVER: PENSIOENFONDS ZORG EN WELZIJN BUREAU: ZB COMMUNICATIE & CONTENT JURYRAPPORT: Strategie en data insights duidelijk doorvertaald naar concept. Luchtig gebracht, passend bij het publiek. Mooi voorbeeld van hoe […]
OPDRACHTGEVER: BPOST BUREAU: CYPRESS JURYRAPPORT: De liefde en commitment voor magazines straalt hier vanaf. Dit is een Art Directionhero die op alle vlakken sterk is. Print wordt met deze […]