Awards zijn een beloning voor een totale bredere, doorgaans kanaal overschrijdende contentmarketingstrategie. Hierbij is sprake van een continue en substantiële aanpak gericht op de lange termijn. […]
Awards zijn een beloning voor een totale bredere, doorgaans kanaal overschrijdende contentmarketingstrategie. Hierbij is sprake van een continue en substantiële aanpak gericht op de lange termijn. […]
Awards zijn een beloning voor een totale bredere, doorgaans kanaal overschrijdende contentmarketingstrategie. Hierbij is sprake van een continue en substantiële aanpak gericht op de lange termijn. […]
Awards zijn een beloning voor een totale bredere, doorgaans kanaal overschrijdende contentmarketingstrategie. Hierbij is sprake van een continue en substantiële aanpak gericht op de lange termijn. […]
Awards zijn een beloning voor een totale bredere, doorgaans kanaal overschrijdende contentmarketingstrategie. Hierbij is sprake van een continue en substantiële aanpak gericht op de lange termijn. […]
Awards zijn een beloning voor een totale bredere, doorgaans kanaal overschrijdende contentmarketingstrategie. Hierbij is sprake van een continue en substantiële aanpak gericht op de lange termijn. […]
KLM is altijd al een pionier geweest in vernieuwende marketing én dat ook gebleven. Met eigen media zoals het Inflight magazine Holland Herald dat nog steeds […]
OPDRACHTGEVER: GARAGE2020 AMSTERDAM BUREAU: PUBLIC CINEMA EN CYCLE MEDIA JURYRAPPORT: Echt vanuit een contentmarketinggedachte opgezet. Belangrijk doel en sensitief onderwerp. Goede inzet van beperkte middelen. Groots uitgevoerd, met sterke […]
OPDRACHTGEVER: ABN AMRO MEESPIERSON BUREAU: ZANDBEEK JURYRAPPORT: Prachtig gemaakt. Creatieve reeks die aanspreekt zonder mensen in beeld te brengen. Fotografie is bijzonder middelpunt van het magazine. Doorvertaald in de […]