22 mei 2020

MENSEN VAN DE HSL | B2E Award – Brons

Awards zijn een beloning voor een totale bredere, doorgaans kanaal overschrijdende contentmarketingstrategie. Hierbij is sprake van een continue en substantiële aanpak gericht op de lange termijn. […]
22 mei 2020

G-MOJI | Content Campagne Award – Zilver

Awards zijn een beloning voor een totale bredere, doorgaans kanaal overschrijdende contentmarketingstrategie. Hierbij is sprake van een continue en substantiële aanpak gericht op de lange termijn. […]
22 mei 2020

ACHTER DE KNOPPEN UTRECHT CS | Content Campagne Award – Brons

Awards zijn een beloning voor een totale bredere, doorgaans kanaal overschrijdende contentmarketingstrategie. Hierbij is sprake van een continue en substantiële aanpak gericht op de lange termijn. […]
22 mei 2020

#MYFIRSTBLOOD | Not for Profit – Zilver

Awards zijn een beloning voor een totale bredere, doorgaans kanaal overschrijdende contentmarketingstrategie. Hierbij is sprake van een continue en substantiële aanpak gericht op de lange termijn. […]
22 mei 2020

#DOESLIEF | Not for Profit – Brons

Awards zijn een beloning voor een totale bredere, doorgaans kanaal overschrijdende contentmarketingstrategie. Hierbij is sprake van een continue en substantiële aanpak gericht op de lange termijn. […]
22 mei 2020

MARVIN JACOBS | Content marketeer van het Jaar

Marvin Jacobs is creative director bij audio agency Airborne. Zijn passie voor aansprekende content begon in 1996, gekoppeld aan een nieuwsgierige mindset om buiten de hokjes […]
22 mei 2020

KLM | Merk van het Jaar

KLM is altijd al een pionier geweest in vernieuwende marketing én dat ook gebleven. Met eigen media zoals het Inflight magazine Holland Herald dat nog steeds […]
22 mei 2020

RANDOM ACTS OF ADVENTURE | Content Design – Winnaar

OPDRACHTGEVER: A.S. ADVENTURE BUREAU: HEADOFFICE JURYRAPPORT: Sublieme combinatie van digital en print. Kwalitatief zeer hoogwaardig uitgevoerd. Getuigt van lef om user generated content zo in te zetten. Is onderscheidend. […]
22 mei 2020

SUCCES OP BESTELLING | Content Design – Winnaar

OPDRACHTGEVER: POSTNL BUREAU: LVB JURYRAPPORT: Strategisch goed rond verhaal. Onderscheidend door goede integratie van de zakelijke communicatie binnen het overall Post NL-merk, waarbij een corporate boodschap niet voelt als […]
Houd me op de hoogte