Awards zijn een beloning voor een totale bredere, doorgaans kanaal overschrijdende contentmarketingstrategie. Hierbij is sprake van een continue en substantiële aanpak gericht op de lange termijn. […]
Awards zijn een beloning voor een totale bredere, doorgaans kanaal overschrijdende contentmarketingstrategie. Hierbij is sprake van een continue en substantiële aanpak gericht op de lange termijn. […]
Awards zijn een beloning voor een totale bredere, doorgaans kanaal overschrijdende contentmarketingstrategie. Hierbij is sprake van een continue en substantiële aanpak gericht op de lange termijn. […]
Awards zijn een beloning voor een totale bredere, doorgaans kanaal overschrijdende contentmarketingstrategie. Hierbij is sprake van een continue en substantiële aanpak gericht op de lange termijn. […]
Awards zijn een beloning voor een totale bredere, doorgaans kanaal overschrijdende contentmarketingstrategie. Hierbij is sprake van een continue en substantiële aanpak gericht op de lange termijn. […]
Marvin Jacobs is creative director bij audio agency Airborne. Zijn passie voor aansprekende content begon in 1996, gekoppeld aan een nieuwsgierige mindset om buiten de hokjes […]
KLM is altijd al een pionier geweest in vernieuwende marketing én dat ook gebleven. Met eigen media zoals het Inflight magazine Holland Herald dat nog steeds […]
OPDRACHTGEVER: A.S. ADVENTURE BUREAU: HEADOFFICE JURYRAPPORT: Sublieme combinatie van digital en print. Kwalitatief zeer hoogwaardig uitgevoerd. Getuigt van lef om user generated content zo in te zetten. Is onderscheidend. […]
OPDRACHTGEVER: POSTNL BUREAU: LVB JURYRAPPORT: Strategisch goed rond verhaal. Onderscheidend door goede integratie van de zakelijke communicatie binnen het overall Post NL-merk, waarbij een corporate boodschap niet voelt als […]