22 mei 2020

ONTSPOORD – DE 1E WHATSAPPTHRILLER VAN NEDERLAND | Content Campagne Award – Goud

Awards zijn een beloning voor een totale bredere, doorgaans kanaal overschrijdende contentmarketingstrategie. Hierbij is sprake van een continue en substantiële aanpak gericht op de lange termijn. […]
22 mei 2020

MARVIN JACOBS | Content marketeer van het Jaar

Marvin Jacobs is creative director bij audio agency Airborne. Zijn passie voor aansprekende content begon in 1996, gekoppeld aan een nieuwsgierige mindset om buiten de hokjes […]
22 mei 2020

#MYFIRSTBLOOD | Not for Profit – Zilver

Awards zijn een beloning voor een totale bredere, doorgaans kanaal overschrijdende contentmarketingstrategie. Hierbij is sprake van een continue en substantiële aanpak gericht op de lange termijn. […]
22 mei 2020

#DOESLIEF | Not for Profit – Brons

Awards zijn een beloning voor een totale bredere, doorgaans kanaal overschrijdende contentmarketingstrategie. Hierbij is sprake van een continue en substantiële aanpak gericht op de lange termijn. […]
22 mei 2020

G-MOJI | Content Campagne Award – Zilver

Awards zijn een beloning voor een totale bredere, doorgaans kanaal overschrijdende contentmarketingstrategie. Hierbij is sprake van een continue en substantiële aanpak gericht op de lange termijn. […]
22 mei 2020

ACHTER DE KNOPPEN UTRECHT CS | Content Campagne Award – Brons

Awards zijn een beloning voor een totale bredere, doorgaans kanaal overschrijdende contentmarketingstrategie. Hierbij is sprake van een continue en substantiële aanpak gericht op de lange termijn. […]
22 mei 2020

KLM | Merk van het Jaar

KLM is altijd al een pionier geweest in vernieuwende marketing én dat ook gebleven. Met eigen media zoals het Inflight magazine Holland Herald dat nog steeds […]
22 mei 2020

G-MOJI | Low Budget – Winnaar

OPDRACHTGEVER: GARAGE2020 AMSTERDAM BUREAU: PUBLIC CINEMA EN CYCLE MEDIA JURYRAPPORT: Echt vanuit een contentmarketinggedachte opgezet. Belangrijk doel en sensitief onderwerp. Goede inzet van beperkte middelen. Groots uitgevoerd, met sterke […]
22 mei 2020

CODEKRAKERS | Blog Serie – Winnaar

OPDRACHTGEVER: TOPICUS BUREAU: LVB JURYRAPPORT: Begrijpt het publiek goed en scoort met content die echt relevant is voor het publiek. Inhoudelijk sterk en op maat. Dit werkt. Gestart vanuit […]
Houd me op de hoogte