22 oktober 2018

Nancy Schuurmans (jury GPCM): ‘Contentmarketing is een aanpak voor de langere termijn’

De Grand Prix Content Marketing 2018 staat weer voor de deur. Als jurylid kijkt Nancy Schuurmans (content strateeg bij Dela) niet naar bereik, maar naar cases […]
18 oktober 2018

Genomineerden Grand Prix Content Marketing 2018 bekend

De genomineerden voor de Grand Prix Content Marketing 2018 zijn bekend. Door de jury zijn er liefst 84 nominaties toegekend in zeven hoofdcategorieën. Op donderdag 22 […]
1 oktober 2018

Bram Jeurissen (jury GPCM): ‘De balans in content slaat om van kwantiteit naar kwaliteit’

De Grand Prix Content Marketing Awards staat weer voor de deur. Bram Jeurissen (consultant & partner bij PR-bureau FNKE) is net als vorig jaar jurylid en […]
24 september 2018

Wies Popa (juryvoorzitter GPCM): ‘We hebben baanbrekers nodig in dit vak’

De Grand Prix Content Marketing 2018 staat weer voor de deur. Wies Popa (creative director bij Axioma) is juryvoorzitter Creatie en vindt dat het contentmarketingvak ‘klanten […]
13 september 2018

5 Tips voor inzending van je case

Heb je hulp nodig bij het inzenden van je case? Of kan je wat tips gebruiken? Bekijk dan onze infographic eens met 5 handige tips voor […]
7 september 2018

Maartje Claassen: ‘Ik wil aandacht vragen voor het mooiste vak dat er is’

Dit is een artikel van MarketingTribune.nl De Grand Prix Content Marketing 2018 staat weer voor de deur. Als B2B-juryvoorzitter vindt Maartje Claassen (contentmarketeer bij Centagon) dat […]
5 september 2018

Wat zijn de klassiekers van de toekomst in contentmarketing?

Dit is een artikel van MarketingTribune.nl Weet u nog hoe het ooit begon? Toen de overheid in de jaren zeventig van de vorige eeuw diensten zoals […]
4 september 2018

Aart Lensink: ‘Contentmarketing loopt lichtjaren achter op reclamewereld’

Dit is een artikel van MarketingTribune.nl De Grand Prix Content Marketing 2018 staat weer voor de deur. Als moderator van de jury hoopt Aart Lensink, directeur […]
26 juli 2018

GPCM18: ‘Lef en creativiteit staan dit jaar centraal’

Dit is een artikel van MarketingTribune Bert van Loon (r) en Albert-Jan Huisman zijn gevraagd om de coördinatie en het juryproces van de Grand Prix Content […]
Zend je case in