Jury
Om de diversiteit van de jurysamenstelling te waarborgen is gelet op kenmerken als: bureau versus merk, vrouw of man, jong talent versus senior ervaring, verschillende rolprofielen in de sector van creatie tot strategie, ervaren in jury/nieuw etc. Kortom, een prachtjury die het vak goed vertegenwoordigt, diversiteit in visie is hiermee gegarandeerd en qua schaalgrootte is een onafhankelijk juryproces verzekerd.Creatie

Bart Prins
Creative Director at The Post
Bart Prins is Creative Director bij The Post, DJ, beeldmaker en alles wat je verwacht bij een creatief. Als Creative Director wordt Bart ondersteund door een team van contentmakers en producers om de meest uiteenlopende series van content te maken. Denken in oplossingen, bruggen bouwen en strategieën vertalen in merk-waardige creaties. Niets is hem te gek.

Jeroen de Jong
Creative Director at HeadOffice
"My work is making the complex simple." Dat doet Jeroen sinds 2000. De belg startte zijn carrière als Art Director en nadien Creatief Directeur in traditionele campagne-agencies. Het streven naar het maken van langdurige en meer betekenisvolle creaties bracht hem 6 jaar geleden bij het vak content marketing. Sindsdien helpt hij merken -en het creatief departement van het bureau HeadOffice- bij het maken van multi-channel content met grote focus op performance en engagement.

Thijs Jaski
Chief Brand Publishing bij Yune
Thijs Jaski (38) is als Chief Brand Publishing verbonden aan het managementteam van contentmarketingbureau Yune, onderdeel van IPG Mediabrands. Hij begeleidt diverse A-merken bij complexe communicatievraagstukken, de transitie van merk naar uitgever en digitale merkpositionering. Bij zijn vorige werkgever ING Nederland was Jaski als Head of Social Media medeverantwoordelijk voor de opzet van de brand publishing-divisie van de bank en startte hij het op jongeren gerichte YouTube-kanaal én merk ING Only Football. Jaski heeft een achtergrond als journalist en werkte als redacteur en eindredacteur voor diverse vooraanstaande nationale media en uitgevers.

Mark Schoones
Creative Director bij Wayne Parker Kent
Mark Schoones (33) startte zijn loopbaan bij Nieuwe Revu waar hij als verslaggever over
drugs en jongerencultuur schreef. Ruim 6 jaar geleden stapte hij over naar Wayne Parker Kent waar hij hoofdredacteur werd. Bij Wayne Parker Kent stond hij aan de basis van de evolutie van uitgever naar creatief bureau en bouwde samen met zijn collega’s het creatieve bureau van Wayne Parker Kent uit van 3 naar 25 man. Binnen Wayne Parker Kent is Schoones eindverantwoordelijk voor al het creatieve werk. Werk dat zich uitstrekt van content formats tot content-gedreven eCRM-programma’s voor internationale klanten als Samsung, Henkel en Bacardi-Martini.

Marvin Jacobs
Creative Director bij Airborne
Marvin Jacobs is Creative Director van audio agency Airborne (onderdeel van Born05 Group) en helpt merken met het vinden van hun eigen geluid. Hij ontwikkelt onder meer podcasts voor merken als KLM, Rituals en ANWB. Ook al focust Marvin zich nu op audio, hij is een allround verhalenverteller en merkdenker met een lange staat van dienst - vooral binnen het online domein. Hij weet als geen ander hoe je nieuwe technologische mogelijkheden inzet om verhaal te vertellen dat relevant is voor eindgebruikers en tegelijkertijd bijdraagt aan merkdoelstellingen.

Lieneke van den Heuvel
Directeur bij Hearst Create
Lieneke van den Heuvel is sinds 2019 directeur van Hearst Create: het award-winning contentmarketingbureau van Hearst Nederland, specialist op het gebied van hoogwaardige (data-driven) storytelling, brand- en audience building. Lieneke heeft Hearst Create razendsnel uitgebouwd naar een fullservice agency dat actief is op het gebied van contentstrategie, creatieve concepten, multi-platform contentproducties evenals distributie en content optimalisatie voor nationale en internationale opdrachtgevers. Lieneke is een bekend gezicht in het vakgebied. Zij werkte hiervoor onder meer bij TMG als Head of Strategy, Marketing en Partnerships, als zelfstandig digital change consultant, als Head of Strategy bij Head Office en als uitgever bij Sanoma.

Anne Stokvis
Hoofdredacteur bij N=Content

Jeroen van Koningshoven
Creative Lead FedEx Digital International

Aida Merino
Art Director bij Lovebrand Designers
Aida (29) is Art Director bij LOVEBRAND DESIGNERS®, dat onderdeel uitmaakt van LVB, waar ze ook als Creative Lead werkt met veel topklanten van LVB. Aida is allround creatief die vooral zoekt naar ideeën die aansluiten bij actuele culturele trends. Haar droom als jonge Baskische student was om het te maken in de reclamewereld. Ze studeerde Reclame en verkaste naar Nederland voor uitdagender werk dan in Spanje. Begin 2020 won Aida een Jonge Honden-pitch voor Under Armour. De beloning? Een trip naar Cannes. Die niet door ging. Maar jureren bij de Grand Prix is een aardige vervanging.
Distributie

Tatjana Raman
Head of Media & Industry Intelligence bij bpost
Tatjana Raman, Head of Media Intelligence bij bpost media, heeft een brede kijk over verschillende media heen dankzij jarenlange ervaring bij grote mediaspelers. Volgt de nieuwste trends binnen het medialandschap op de voet en vertaalt deze naar sterke ideeën met de beste tips & tricks voor nieuwe campagnes. Keynote spreker en gastlector voor studenten marketing en communicatie. No-nonsense, gepassioneerd, leergierig en vol enthousiasme om cases te beoordelen.

Jonas Nouwen
Strategy Director bij The Big Story

Lin Schakenraad
Senior Consultant bij Glasnost International

Gijs van der Togt
Strategy Director bij Blauw Gras

Koop Brandsma
Marketeer bij Ajax