Grand Prix Content Marketing 2022: we zijn er weer!

De afgelopen jaren konden we vanwege coronaperikelen helaas geen Grand Prix Content Marketing (GPCM) organiseren. Maar dit jaar zijn we terug met vernieuwd elan en enthousiasme!

De enige echte

Ten eerste. Laat er geen misverstand over bestaan: de Grand Prix Content Marketing Awards zijn de enige en echte prijzen voor de beste cases op het gebied van content marketing.

Cases inzenden

Dit jaar openen we wederom de website voor de inzending van succesvolle contentcases. Heb jij een topcase (of meerdere), aarzel dan niet en stuur hem vandaag nog in!

Feestelijke awardshow

Intussen zijn wij achter de schermen druk bezig met een volledig nieuwe jury die de cases gaat beoordelen. Uiteraard komt er dit jaar weer een inspirerende en feestelijke uitreiking van de awards. Een avond waarop alle grote bureaus elkaar ontmoeten en kennis delen. Zet met potlood voorlopig eind oktober 2022 in je agenda!

De Grand Prix Content Marketing is back! Uiteraard verwelkomen wij jou en jouw cases met open armen. Let the games begin!

Waarom meedoen?

De winnaars van vorig jaar

Contentmarketing naar het volgende niveau tillen. Het, inmiddels volwassen geworden, vak vieren. Mooie dingen laten zien en inspirerende voorbeelden delen van de kwaliteit die gemaakt wordt in Nederland en België. Daar gaat het over bij de Grand Prix Content Marketing. Én dat zien wij jaarlijks terug in de ingezonden cases

Bekijk de winnaars van vorig jaar

Wat onze inzenders zeggen

  • Gerben Timmers
    "Het is geweldig om te zien dat content marketing zo belangrijk en volwassen is geworden. Het is onmisbaar binnen de marketingmix en mede dankzij initiatieven als de Content Grand Prix Awards wordt de hele markt uitgedaagd om de grenzen op te zoeken. Onze levensreddende campagne voor de Hartstichting is daar een mooi voorbeeld van. Om daarbij ook credits van professionals te mogen ontvangen in de vorm van een gouden Content Grand Prix Award maakt deze hartverwarmende campagne nóg waardevoller voor ons als bureau."
    Gerben Timmers
    We are Blossom
  • Agatha Hartendorp - Woudwijk
    “De award voor de whatsapp-thriller ontspoord is een bekroning op deze mooie opdracht. Een goed voorbeeld hoe een campagne kan ontsporen in de positieve zin van het woord!”
  • Vincent Drubbel
    "Geweldig om erkenning van vakgenoten te krijgen. Het heeft ons veel positieve exposure opgeleverd."
    Vincent Drubbel
    Formatique
  • Frieda Ulsamer de Waard
    "Ongelooflijk trots zijn we op de winst (2x) met de Sanquin case #myfirstblood bij de GrandPrix Content Prijs. De concurrentie was fors dus als je wint geeft dat de prijs een nog grotere meerwaarde!"
    Frieda Ulsamer de Waard
    2Basics Marketing & Sports

Hoe zend ik mijn case in?

Met meer dan 200 inzendingen vorig jaar zijn de Grand Prix Content Marketing awards toonaangevende prijzen. Bekijk de FAQ voor overige vragen omtrent het inzenden van je case.

Categorieën

Bekijk hier alle awards en bekronings categorieën

Ontmoet de jury

De jury weet dat met het volwassen worden van het vakgebied het ook moeilijker wordt om aandacht te verdienen. Daarvoor zal werk onderscheidend moeten zijn en zichzelf in strategie, middelen, creatie en distributie moeten blijven vernieuwen. Ga de uitdaging aan een toon jullie talent, expertise en succes aan een deskundige jury.

Laatste nieuws

22 augustus 2022

Jurylid Grand Prix Content Marketing Marieke Heesakkers: ‘De GPCM is een mooie aanleiding om nieuwe contacten te leggen en bij te praten met oude bekenden’

Marieke Heesakkers SMP is Marketing & Culture Manager bij Berkvens Deursystemen en werd onlangs verkozen tot Beste Brabantse Marketeer. Daarnaast is zij ook Voorzitter Nima regio […]
22 augustus 2022

Jurylid Grand Prix Content Marketing Peter Minkjan: ‘Winnende cases genereren veel positieve aandacht voor merk en bureau’

Peter Minkjan is co-founder van en Chief Product Officer bij Team5PM | The YouTube Agency. Hij is jurylid van de Grand Prix Content Marketing: ‘Vrijwel op […]
22 augustus 2022

Jurylid GPCM Daphne Hoogenboom: Blij met de focus op impactvolle content

Daphne Hoogenboom is head of content marketing KLM en jurylid van de cases die worden ingestuurd voor de GPCM 2022. Ze is benieuwd of covid heeft […]