Sponsor:

Inschrijvingen geopend!

Schrijf je in voor de Grand Prix Content Marketing. Je hebt tot en met 29 augustus.

De Grand Prix Content Marketing is terug, met een nieuwe partner, nieuwe jury en nieuwe categorieën.

De Grand Prix Content Marketing zijn de enige en echte awards voor de beste cases op het gebied van content marketing.

Uiteraard komt er dit jaar weer een inspirerende en feestelijke uitreiking van de awards op dinsdag 4 oktober.

Een avond waarop alle grote bureaus elkaar ontmoeten en kennis delen.

Belangrijke data

  • 29 augustus 2022 - Sluiting inschrijving en insturen cases
  • 9 september 2022 - Nominaties bekend gemaakt
  • 4 oktober 2022 - Uitreiking in Postillion in Amsterdam

Waarom meedoen?

  •  Profiteer van het grote bereik
  •  Exposure in de exclusieve GPCM winnaarsspecial
  •  Word onderdeel van een uniek netwerk
  •  Vier jouw succes tijdens de prijsuitreiking
  •  Jouw werk wordt bekroond met een Award of een Bekroning

Genootschap van Contentstrategen

De Grand Prix Content Marketing wordt georganiseerd door Marketing Tribune en Het Genootschap van Contentstrategen. Het Genootschap van Contentstrategen is waar contentstrategen onderling kennis en ervaringen uitwisselen. Dat gebeurt tijdens maandelijkse bijeenkomsten en in de LinkedIn groep.

  • Meld je aan - je betaalt per inschrijving voor Award of Bekroning

  • Registreer je in de online award tool

  • Kies de juiste award of bekroning voor het inzenden van je case

  • Vul de online tool in met jouw case

  • Done!

    Inschrijven voor de Grand Prix Content Marketing 

    • Direct na je online aanmelding ontvang je de bevestiging per e-mail. Je ontvangt later ook een link naar de AwardsTool waar je de cases per Award of Bekroning kunt insturen.
    • Wil je je voor meerdere Awards of Bekroningen aanmelden? Koop dan meerdere 'tickets' voor Awards of Bekroningen.
    • Je betaalt nu alleen voor de inschrijving van de Awards of Bekroningen. De tickets voor de uitreiking worden op een later moment vrijgegeven. 
    • Bij elk veelvoud van 2 Award aanmeldingen krijg je gratis 1 ticket voor de uitreiking. Bij elk veelvoud van 4 Bekroning aanmeldingen krijg je ook 1 ticket voor de uitreiking
    • Schrijf je je in voor meer dan 3 Awards of meer dan 5 Bekroningen? Stuur een e-mail naar r.houwer@bbp.nl voor een bundelprijs.  
    Schrijf je hier in

    Grand Prix Content Marketing

    Op 4 oktober 2022 worden tijdens Grand Prix Content Marketing de Awards uitgereikt voor de meest succesvolle contentstrategieën en Bekroningen voor uitblinkende contentproducties.

    Contentmarketing naar het volgende niveau tillen. Het, inmiddels volwassen geworden, vak vieren. Mooie dingen laten zien en inspirerende voorbeelden delen van de kwaliteit die gemaakt wordt in Nederland en België. Daar gaat het over bij de Grand Prix Content Marketing en daar kun jij onderdeel van zijn. Graag zelfs!

    Maak kans op een Bekroning of het winnen van een Award in een van de hoofdcategorieën. Inschrijven kan uiteraard vanuit zowel bureauzijde als vanuit opdrachtgeverszijde. De inschrijvingen voor de Grand Prix Content Marketing 2022 zijn geopend.

    Meld je hier aan. Je kunt cases inzenden van contentproducties die gestart zijn in de periode van 1 januari 2020 – 31 augustus 2022. Dus ook de content die je hebt gemaakt tijdens de coronaperiode dingt mee! Het aanmelden van je case is mogelijk tot en met 29 augustus. Nog een goede reden om mee te doen: alle genomineerde cases worden onder de aandacht gebracht in een winnaarsspecial van Marketing Tribune.

    De winnaars van 2019

    Contentmarketing naar het volgende niveau tillen. Het, inmiddels volwassen geworden, vak vieren. Mooie dingen laten zien en inspirerende voorbeelden delen van de kwaliteit die gemaakt wordt in Nederland en België. Daar gaat het over bij de Grand Prix Content Marketing. Én dat zien wij jaarlijks terug in de ingezonden cases

    Bekijk de winnaars van 2019

    Categorieën

    De Grand Prix Content Marketing zijn opgedeeld in Awards en Bekroningen.


    Awards Awards worden uitgereikt aan de beste contentstrategieën. Dat wil zeggen: het structureel inzetten van content om bepaalde communicatie-, marketing- of salesdoelstellingen te halen. We maken onderscheid tussen B2C, B2B, B2E, Non-profit en Campagnes.

    Bekroningen De Bekroningen zijn beloningen voor specifieke categorieën binnen contentmarketing, waarbij primair op de uitvoering wordt gelet. Uiteraard moet wel zijn onderbouwd waarom keuzes in creatie of distributie zijn gemaakt. Bij de bekroningen onderscheiden we 2 hoofdcategorieën: Creatie en Distributie.
    Binnen elke hoofdcategorie zijn secties benoemd waarin Bekroningen toegekend (kunnen) worden.

    Ontmoet de jury

    De jury weet dat met het volwassen worden van het vakgebied het ook moeilijker wordt om aandacht te verdienen. Daarvoor zal werk onderscheidend moeten zijn en zichzelf in strategie, middelen, creatie en distributie moeten blijven vernieuwen. Ga de uitdaging aan een toon jullie talent, expertise en succes aan een deskundige jury.