We zijn er weer!
De Grand Prix Content Marketing is na twee jaren vol coronaleed terug, met een nieuwe partner, nieuwe jury en nieuwe categorieën.
De Grand Prix Content Marketing zijn de enige en echte awards voor de beste cases op het gebied van content marketing.
Uiteraard komt er dit jaar weer een inspirerende en feestelijke uitreiking van de awards.
Een avond waarop alle grote bureaus elkaar ontmoeten en kennis delen.
Zet met potlood begin oktober 2022 in je agenda!





Waarom meedoen?
- Profiteer van het grote bereik
- Exposure in de exclusieve GPCM winnaarsspecial
- Word onderdeel van een uniek netwerk
- Vier jouw succes tijdens de prijsuitreiking
- Jouw werk wordt bekroond met een Award of een Bekroning
Genootschap van Contentstrategen
De Grand Prix Content Marketing wordt georganiseerd door Marketing Tribune en Het Genootschap van Contentstrategen. Het Genootschap van Contentstrategen is waar contentstrategen onderling kennis en ervaringen uitwisselen. Dat gebeurt tijdens maandelijkse bijeenkomsten en in de LinkedIn groep.

Meld je aan - je betaalt per inschrijving voor Award of Bekroning
Registreer je in de online award tool
Kies de juiste award of bekroning voor het inzenden van je case
Vul de online tool in met jouw case
Done!
Inschrijven voor de Grand Prix Content Marketing
- Direct na je online aanmelding ontvang je de bevestiging per e-mail. Je ontvangt later ook een link naar de AwardsTool waar je de cases per Award of Bekroning kunt insturen.
- Wil je je voor meerdere Awards of Bekroningen aanmelden? Koop dan meerdere 'tickets' voor Awards of Bekroningen. Je kunt dit ook in een later stadium aanvullen. Je krijgt hier dan een aanvullende factuur voor.
- Je betaalt nu alleen voor de inschrijving van de Awards of Bekroningen. De tickets voor de uitreiking worden op een later moment vrijgegeven.
- Bij elk veelvoud van 2 Award aanmeldingen krijg je gratis 1 ticket voor de uitreiking. Bij elk veelvoud van 4 Bekroning aanmeldingen krijg je ook 1 ticket voor de uitreiking
- Schrijf je je in voor meerdere Awards of meer dan 5 Bekroningen? Stuur een e-mail naar r.houwer@bbp.nl voor een bundelprijs.

De winnaars van 2019
Contentmarketing naar het volgende niveau tillen. Het, inmiddels volwassen geworden, vak vieren. Mooie dingen laten zien en inspirerende voorbeelden delen van de kwaliteit die gemaakt wordt in Nederland en België. Daar gaat het over bij de Grand Prix Content Marketing. Én dat zien wij jaarlijks terug in de ingezonden casesCategorieën
De Grand Prix Content Marketing zijn opgedeeld in Awards en Bekroningen.
Awards Awards worden uitgereikt aan de beste contentstrategieën. Dat wil zeggen: het structureel inzetten van content om bepaalde communicatie-, marketing- of salesdoelstellingen te halen. We maken onderscheid tussen B2C, B2B, B2E, Non-profit en Campagnes.
Bekroningen De Bekroningen zijn beloningen voor specifieke categorieën binnen contentmarketing, waarbij primair op de uitvoering wordt gelet. Uiteraard moet wel zijn onderbouwd waarom keuzes in creatie of distributie zijn gemaakt. Bij de bekroningen onderscheiden we 2 hoofdcategorieën: Creatie en Distributie.
Binnen elke hoofdcategorie zijn secties benoemd waarin Bekroningen toegekend (kunnen) worden.