Grand Prix Content Marketing 2020 uitgesteld

2020 is voor ons allemaal een bijzonder en vooral onvoorspelbaar jaar. Ook voor de Grand Prix Content Marketing (GPCM) lopen we daar helaas tegenaan. Nadat we de 2020-editie eerder dit jaar met veel ambitie en diverse vernieuwingen in gang hebben gezet, moeten we op dit moment constateren dat het niet haalbaar is om nog dit jaar een volwaardige editie te realiseren.

De belangrijkste factor daarbij is dat door de Corona-perikelen van de afgelopen 6 maanden heel veel campagnes en daarmee ook cases vertraging hebben opgelopen, waardoor er onvoldoende inzendingen zijn voor een volwaardige GPCM in 2020. Ook het houden van een feestelijke Award-avond met alle vakgenoten is op dit moment onmogelijk.

We hebben daarom de beslissing genomen om de gehele GPCM 2020 tot nader order uit te stellen.

Er is nog geen beeld wanneer deze situatie anders is. Daardoor kunnen we op dit moment ook geen nieuwe data voor inzenden, jureren of de Award-avond noemen. Wij informeren je op het moment dat we daar duidelijkheid in hebben.

Dit betekent concreet, dat iedereen die een of meerdere cases heeft ingezonden het geld weer terug gaat krijgen. Op deze manier hopen we meer tijd te kunnen bieden, wat ten goede komt van de in te dienen cases. Zo is er meer tijd om echt goede resultaten te kunnen laten zien én de keuze om eventueel andere cases in te kunnen zenden.

Het is spijtig dat we deze moeilijke beslissing hebben moeten nemen, maar we hopen op ieders begrip. We laten van ons horen zodra we duidelijkheid hebben over toekomstige mogelijkheden.

Heb je hier vragen over? Neem dan contact op met Tanja Veldhuizen via t.veldhuizen@bbp.nl of 0348 – 485088.

Houd me op de hoogte