Margot Schreuders (jury GPCM): ‘Een case insturen is ontzettend leerzaam’

Grand Prix Content Marketking

Margot Schreuders is marketeer bij Wereld Natuur Fonds en Grand Prix Content Marketing-jurylid in de categorie Non Profit. Wat is volgens haar het geheim van een goede inzending en waar ligt voor contentmarketeers op dit moment de grote uitdaging?

Het inzenden van een case voor de GPCM20 kan tot dinsdag 8 september. De uitreiking vindt plaats op dinsdag 24 november in Postillion Amsterdam.

Wat is in contentmarketing het afgelopen jaar de grootste ontwikkeling geweest?Learn more

De coronacrisis heeft in mijn beleving veel gevraagd van het inlevingsvermogen en de flexibiliteit van contentmarketeers.

Wat is voor contentmarketeers op dit de grote uitdaging?

Content ontwikkelen die aansluit op ‘het nieuwe normaal’.

Wat is een misverstand over contentmarketing?

Dat er altijd een commerciële boodschap achter zit.

Wat is het geheim van een goede Grand Prix-inzending?

Een campagne die aantoonbaar de juiste snaar raakt bij het beoogde publiek.

Wat zou jij bureaus/merken die twijfelen om in te zenden willen meegeven?

Niet denken dat het gras groener is aan de overkant. Het insturen van een case is ontzettend leerzaam, omdat het je helpt een verhaal bondig op papier te zetten en stil te staan bij een mooi project.

Houd me op de hoogte